trusty logo
trusty logo
2097 1

השוואת ביטוח בריאות פרטי

במסגרת רפורמה בענף ביטוח הבריאות הפרטיים בישראל, נקבעו מספר דברים שמאפשרים כיום לבצע השוואה של ביטוחי הבריאות שלכם ויכולים להשפיע על המחיר שאתם משלמים

רועי כהן
מאת: רועי כהן כתב מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 23.12.2019 20:42
השוואת ביטוח בריאות פרטי

כל אזרחי מדינת ישראל מבוטחים בביטוח בריאות במסגרת "חוק הבריאות הממלכתי". מדובר על סל שירותים מאוד בסיסי ואינו מספק. בנוסף לכך מאפשרות קופות החולים למבוטחים שלהם, שירותי בריאות נוספים הנקראים: שב"ן. אלה הם שירותים נוספים מעבר לחוק הבריאות והם כוללים בין השאר: רפואת שיניים במחירים מסובסדים, בדיקות תקופתיות, חוות דעת רפואית נוספת, ביטוח סיעודי, שירותי רפואה משלימה ועוד. אבל יש לומר את האמת. שירותי הביטוח הממלכתי כולל שירותי שב"ן, אינם מצליחים להקיף את מגוון הטיפולים, התרופות והשירותים הרפואיים להם נזקקים המבוטחים. שום אדם אינו יודע מה ילד יום. אדם עלול לחלות לפתע, לעבור תאונה, להזדקק לטיפולים ותרופות מצילי חיים שהוא איננו יכול להשיג במסגרת הביטוחים שלו. משום כך בוחרים רבים לערוך ביטוח חיים שכולל בריאות פרטי, ואת זה הם צריכים לעשות בהתאם לצרכים שלהם. לפני שהם עושים פוליסה, הם עושים השוואת ביטוח בריאות פרטי.

למה חייבים ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי מעניק לכם הגנה במגוון תחומים נוספים של בריאות כמו למשל, ביקור אצל מומחים, השתלות, טיפולים מורחבים, תרופות שאינן בסל הבריאות, טיפולים בחו"ל ועוד. ביטוח בריאות פרטי ביטוח בריאות פרטי מעניק לכל אדם את הביטחון והידיעה, כי אם יזדקק חלילה לניתוח השתלה או ניתוח אחר בחו"ל או בארץ, טיפולים ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות, אם יגיע לחוסר אונים רפואי ויצטרך טיפולים מיוחדים, הוא יקבל אותם במסגרת הביטוח הפרטי. הפרמיה על פוליסת ביטוח בריאות נקבעת ל"גופו של עניין ואדם" תרתי משמע. הפרמטרים המשנים את גובהה של הפרמיה הם מין המבוטח, גילו ומצבו הבריאותי וכן את הכיסויים שהוא דורש בביטוח. עפ"י החוק החדש, יכולה כל חברת ביטוח אחת לשנתיים לעדכן את הפרמיה. זאת בהתאם לתמונת סיכוני הבריאות של המבוטח, היסטוריית התביעות שלו, גילו ועוד. גם למבוטחים יש זכות תמיד לערוך השוואת מחירי ביטוח בריאות פרטי.

למה לשלם יותר על אותו ביטוח בריאות?

אתר טראסטי מציע לכם לערוך השוואה של מחירי ביטוח בריאות פרטי. במסגרת הרפורמה שנכנסה לתוקפה בפברואר 2016, ינוסחו כל פוליסות הבריאות בנוסח אחיד ויכללו את הכיסויים: טיפולים חלופיים, התייעצות עם מומחים, ביטוח ניתוחים ועוד. הרפורמה נולדה מכך שהמרכיב העיקרי של ביטוחי בריאות פרטיים באשר לניתוחים, לא היו זהות והקשו על ההשוואה שביקשו לעשות המבוטחים בין הפוליסות השונות. בנוסף מכיוון שביטוחי הראש נוסחו ונחתמו לטווח ארוך (לרוב עד סוף החיים) אבל שוק הבריאות היום הוא דינמי ומשתנה, קביעת התנאים פוגעת בשירות הרפואי העדכני והמומלץ למבוטחים, וגם בעלויות שתצטרך לשאת חברת הביטוח.

אתר טראסטי מציע לכם לערוך השוואה של מחירי ביטוח הבריאות הפרטי, כולל עדכון הביטוח לכם בכיסויים שאינם כלולים בביטוח שלכם.

הכניסו מספר פרטים כללים וקבלו הצעות מעשרות סוכניות וסוכני ביטוח מובילים בתחום של ביטוחי בריאות פרטיים.

לכל השוואות הביטוחים כנסו ל- Trusty השוואת ביטוחים

האם המאמר עזר לך?
1עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.